מחפשים נעלי ריצה? איך תבחרו את הדגם שמתאים לכם?

תוכן עניינים

נטע אברהמי, עורכת תוכן ראשית.

יש המון תרחישים שמחייבים בחירה של נעלי ריצה, במידה ואתם מתכוננים למרתון, או במידה ואתם חובבי ריצות בשביל הכיף. בעוד נעלי הריצה הנכונות בהכרח מספקות את הבסיס שהכי מתאים למבנה הגוף והרגליים שלכם, הן עשויות לסייע להימנע מפציעה, וכן להפוך את הפעילות הספורטיבית להרבה יותר מהנה. ובאם תמשיכו לקרוא עד הסוף, תעמיקו בנושא – מחפשים נעלי ריצה? איך תבחרו את הדגם שמתאים לכם?

איזה שני טיפים יבהירו לכם כיצד לבחור את הדגם של נעלי ריצה שהכי יתאים לכם?

נספק לכם כעת שני טיפים, אשר יבהירו לכם כיצד לבחור את הדגם של נעלי ריצה שהכי יתאים לכם, כדלקמן –

  1. עליכן לוודא כי נעלי הריצה באמת יתאימו לכם, בעוד הן צריכות להתאים כהלכה למבנה הרגל שלכם למן הרגע הראשון, ולא לחכות שבהמשך הדרך הן בוודאי יתאימו יותר.
  2. עליכם להבין האם הנכם צריכים סוג ספציפי של תמיכה בריצות שלכם. מרבית הרצים בוודאי יבחרו את נעלי הריצה הניטרליות, אך במידה וכפות הרגליים שלכם בעלות נטייה להיכנס כלפי פנים או כלפי חוץ, כי אז יש לבחור בנעלי ריצה בהתאמה באופן אישי למבנה כף הרגל שלכם.

האם בחיפוש התמידי אחרי נעלי ריצה, יש להבין מה הכיוון שלכם, לאן פניכם מועדות

בוודאי שאתם חייבים להבין לאן פניכם מועדות, בתוך החיפוש התמידי אחר נעלי ריצה, כמו גם להבין מה בדיוק הכיוון שלכם – האם הנכם רצים בתוך שבילי החצץ, או לחלופין אתם רצים בפרט בכבישים? הבחירות שלכם יתמקדו בנעלי ריצה של קרוס אימונים, ריצת כבישים או ריצת שבילים, בהתאמה מרבית.

איזה שיקולים יש להביא בחשבון לפני החיפוש של נעלי הריצה שהכי יתאימו לכם?

השיקולים שצריך לקחת בחשבון בטרם מחפשים נעלי ריצה שהכי יתאימו לכם הם, קודם כל, ההחלטה באם הנכם מעוניינים פחות או יותר בריפודים מתחת לרגליים שלכם. כמו כן, האם ברצונכם להרגיש כביכול שאתם רצים על גבי ענן עם כרית מרבית בנוחות, או להרגיש את האדמה שמתחת לרגליים שלכם. בנוסף לכך, יש לשקול את העובי של החומר שמתחת לסוליה ואת המוצקות של הקצב, ירידה בעקב הם שני ההיבטים שיש לחשוב עליהם ברצינות בעת בחירה של הדגם של נעלי הריצה שמתאימות לכם. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן