בוטוקס – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

נטע אברהמי, עורכת תוכן ראשית.

טיפולי בוטוקס הפכו להיות לדבר שבשגרה עבור אנשים רבים. עם זאת עדיין קיימות כל מיני שאלות שנוגעות לטיפול הספציפי הזה. גברים ונשים שרוצים לבצע את הטיפול, ירצו לקבל מענה חד משמעי לשאלה. אז מה חשוב לדעת לפני שמזריקים בוטוקס באזור שונים בגוף? הכנו לכם מדריך קצר שיספק מענה לכל השאלות החשובות שמעסיקות אתכם. גם אם נדמה לכם כי זה הצעד הנכון מוטב כי תהיו בטוחים לפני שתעשו את הצעד החשוב. בחלק מהמקרים לא תהיה לכם את היכולת להחזיר את הגלגל לאחור.

היכן כדאי לבצע הזרקת בוטוקס?

במרבית המקרים הזרקת בוטוקס נעשית באזורים שונים בפנים כדי לטשטש את סימני ההתבגרות. בין אם מדובר על הקמטים מסביב לעין או בשרירי המצח. החומר מסייע להרפות את השרירים הקפוצים, אלה שיוצרים את הקמטים ואת הסימנים. מיד עם הזרקת החומר יהיה ניתן לראות את ההשפעה שלו על האזור שבו הוא הוזרק. בחלק מהמקרים מזריקים את החומר במספר אזורים בו זמנית כדי להשיג את התוצאה הרצויה.

למי מתאים טיפול בוטוקס בפנים?

אנשים שרואים כי סימני ההתבגרות מתחילים להופיע באזור הפנים יהיו מועמדים מצוינים. באופן כללי מדובר על טיפול שמיועד לכל מי שרוצה להחזיר את המראה הצעיר. זה לא בהכרח פונה לאוכלוסייה המבוגרת, המון גברים ונשים צעירים מבצעים את הטיפול הזה דרך קבע. הרצון הוא להרפות את השרירים הקפוצים, ולגרום לכך שהפנים יחזרו להיות חלקות. מספיקה הזרקה אחת כדי ליצור שינוי אפקטיבי שלא תוכלו להישאר אליו אדישים. לא סתם מדובר על אחת משיטות הטיפול המועדפות על כולם.

מהו המחיר של טיפול בוטוקס?

מחיר בוטוקס נקבע בהתאם לאזור שבו תרצו לבצע את הטיפול עצמו. ישנם אזורים שבהם מספיק לבצע זריקה אחת כדי להשיג את התוצאה הרצויה. ישנם אזורים רחבים יותר, בהם לא יהיה מנוס מאשר להזריק כמה זריקות בוטוקס. העלות יכולה להתחיל מכמה מאות שקלים עד כמה אלפי שקלים לטיפול כולו. אחרי שתבצעו תיאום ציפיות מול הרופא תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת על פי מבוקשכם.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן