רוצים לשדרג את החתונה שלכם? מופע לייזר שידהים את האורחים

תוכן עניינים

נטע אברהמי, עורכת תוכן ראשית.

אי אפשר באמת לדון על מופע לייזר, מבלי לחשוב על אותם צירים דקיקים של אור ושל צבעי הקשת בענן, אותן קרני לייזר בסגנון של מלחמת הכוכבים, שמהווה ממש הכלאה כה מסנוורת בין זיקוקים לבין תאורה תיאטרלית. עושים שימוש גם בטכניקה של גרפיקת לייזר מונפשת, שיכולה להעביר מסר סוחט דמעות, על ידי מדיום אשר מושך את עין המתבונן הרבה יותר מסרט וידאו סטנדרטי. ובמהלך מאמר זה נדון על – רוצים לשדרג את החתונה שלכם? מופע לייזר שידהים את האורחים שלכם. יש למה לצפות…

האם מופע לייזר גרפיקה או אלומות ידהים את האורחים שבחתונה שלכם?

קיימות המון דרכים של חשיבה מחוץ לקופסה כיצד להפיק מופע לייזר שידהים את האורחים שמגיעים לחתונה שלכם. מרבית הדרכים הללו מסתכמות בשתי וריאציות, ראיית גרפיקה על גבי המשטח, כמו גם ראיית אלומות באוויר, וכעת נסביר הכול. בהקשר של אלומות, צריך ערפל תיאטרלי או אובך, על מנת להפוך את תצורות האור ליותר מומחשות לראייה. הן יכולות להיות באופן איטי או באופן מהיר, ועשויות להעניק ליום החתונה התרגשות בסגנון של מלחמת הכוכבים, או לחלופין של רוגע מיסטי של העידן המודרני. הווריאציה השניה של הגרפיקה מספרת סיפור שפוט נועד לבדר את הנוכחים. בשל דרישות מתקדמות של הטכנולוגיה, התמונות שיוצגו יהיו קווי מתאר דמוי קריקטורות, בלי פירוט או מילוי פנימי. לפעמים משלבים את שתי ההיתכנויות הנ"ל, למשל – תכנית מסך וקורה עושה שימוש בגרפיקה על גבי המסך המרכזי, או שני מסכים צדדיים, כאשר האלומה נמצאת מתחת למסכים ומעל גבי המוזמנים לחתונה.

האם מופע לייזר, בהיבט של נראות ושל כוחות הלייזר, ידהים את המוזמנים לחתונה שלכם

ברור מאליו, כי מופע לייזר, בהיבט של נראות ושל כוחות לייזר, ידהים את הנוכחים בחתונה שלכם. ניתן לראות בפועל קרני לייזר רק במידה ויש נוכחות של חלקיקים באוויר, כגון – עשן, אבק או ערפל. תמונה שכזאת עושה שימוש אף בלייזר מוטעה קמעא, על מנת להראות איך קרניים בצבעים כחול, אדום וירוק נפרדים מבצעים סינרגיה ויוצרים אלומות של אור לבן.

רק ההספק לא יכול לקבוע עד כמה הקרניים יהיו גלויות, כמו למשל, קרן לייזר בצבע ירוק, בת וואט אחד, עשויה להיראות בהירה בדיוק כמו קרן בצבע אדום בת שלושה וואט, משום שעיני המוזמנים לחתונה שלכם יראו את הצבע הירוק באופן מיטבי, לעומת איך שיראו את צבעי הקרניים הירוקים או האדומים. 

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן