למה כדאי להשקיע בניהול קמפיין בגוגל?

תוכן עניינים

נטע אברהמי, עורכת תוכן ראשית.

קמפיין בגוגל מאפשר פרסום ממוקד לקהלי יעד מוגדרים בהתאם לביטוי מפתח ספציפיים. שיטת התשלום פועלת, לא לפי כמות החשיפה אלא רק על מי שהקליק בפועל. מערכת הפרסום המובנית של גוגל מספקת מגוון רחב של כלי עזר וסיוע באמצעותם ניתן לייעל בכל זמן נתון את הקמפיין. במאמר זה נרחיב לגבי היתרונות של ניהול קמפיינים בגוגל ולמה מבחינה שיווקית כדאי להשקיע בכך.

ניהול קמפיינים בגוגל בתקציב מוגדר

ניהול קמפיין בגוגל יכול להיות כלי שיווק בודד או כמרכיב בתוכנית שיווק כוללת יותר שמחברת שיווק אורגני וממומן. קמפיין בגוגל ניתן לתכנן בהתאם למסגרת תקציב מוגדרת ושהקמפיין ירוץ עד למיצוי הסכום שהוגדר לקמפיין הספציפי. למעשה מדובר על קידום ממומן שמאפשר להביא תנועה רלוונטית לאתר, למוצרים או לשירותים ספציפיים בדיוק למי שחיפש את המונח הזה.

השוואה לקידום אורגני

היתרון של ניהול קמפיינים בגוגל באופן ממומן הוא שלא צריך להשקיע בקידום האורגני של האתר. על מנת לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש ולעלות בתוצאות הקידום האורגני יש צורך לייצר אתר תוכן מושקע המתעדכן באופן תדיר. במקרים רבים, מבחינת ההשקעה הכלכלית הדרושה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים יהיה יותר משתלם להשקיע באופן ממוקד וממומן.

הגעה ממוקדת ללקוחות

עבור ניהול קמפיינים בגוגל חשוב לבחור את הביטויים הקרובים ביותר במנועי החיפוש הרלוונטיים לשירות או למוצר. הדבר מאפשר להגיע בדיוק למי שכבר מחפש את השירות והמוצר ואין צורך לשכנע אותו "לקנות" כי הלקוח כבר מחפש את הדבר שאתם מוכרים. מודל התמחור והעלות מחושבת בהתאם להיצע מול הביקוש ולכן חשוב לדייק את המונחים הרלוונטיים.

ניסוח המודעות

מעבר לעבודה על מילות המפתח במהלך ניהול קמפיינים בגוגל ישנה חשיבות לנוסחים השונים של המודעות. אופן נוסח המודעות משפיע על הסיכוי למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולהביא תנועה לאתר.  גוגל מתגמל קמפיינים מוצלחים ולכן ניתן לנהל קמפיין שיווקי מוצלח בעלויות נמוכות.

ניהול קמפיינים בגוגל

לסיכום הנושא, במאמר זה הסברנו למה כדאי להשקיע בניהול קמפיין בגוגל. כפי שציינו קמפיין ממומן בגוגל מתומחר לפי כמות מקליקים בפועל דבר שמוזיל משמעותית את העלויות. הדגשנו את החשיבות של מחקר מילות מפתח וניסוח המודעות. ניהול קמפיינים בגוגל באופן ממומן יכול להיות זול יותר מקידום אורגני. מומלץ לשלב את בקידום האורגני והממון בתוכנית שיווק כללית.

אהתם את הכתבה? מוזמנים להשאיר תגובה:

דילוג לתוכן